Mi ad több energiát, a kávé vagy a CBD?

0
662
CBD energia

Mivel az amerikaiak több mint 64%-a egy csésze kávéval kezdi reggelét, könnyen belátható, hogy az energia olyan erőforrás, amelyből mindenki többet szeretne. Egy rohanó társadalomban élünk, amely minden nap megköveteli a teljes figyelmünket, megköveteli tőlünk, hogy kitaláljuk, hogyan lehet több energiánk. És bár ez a felgyorsult életforma kiteljesedő lehet, megfelelő öngondoskodás és a wellnessre való odafigyelés nélkül elkerülhetetlenül megviseli az életünket.

Azt már tudjuk, hogy a CBD kiválóan alkalmas a szorongás, a stressz és az alvás kezelésére, de mi van akkor, ha a CBD-t energiaként keressük? A széles spektrumú CBD hatásai az endokannabinoid rendszerre messzemenő hatásúak, és a CBD-ből származó energia növekedése lehet az egyik ilyen hatás. Miben segíthet az orvosi CBD olaj?

Abban a pillanatban, amikor megérezzük a reggeli kávé illatát, testünk felkészül a napra. Az első korty koffeinlé után érezhetjük az energia felrobbanását, és a szervezetünk vágyni kezd rá. Az orvostudományban a koffeint pszichoaktív stimulánsként ismerik, amely növeli az energiát, a fókuszt és a figyelmességet. Pontosan ezen okok miatt sok amerikai egyetlen hétköznap sem tud nélküle meglenni. A kávéfogyasztás az amerikaiak napi rutinjának alapja, de vajon egészséges? Egyáltalán jó neked a kávé?

Az eszpresszó egészségügyi előnyei

A kávé egészségre gyakorolt ​​jótékony hatásait (és különösen az eszpresszó egészségügyi előnyeit) nem sokan vitatják, mivel a természetes kávé tele van antioxidánsokkal és koffeinnel, amelyekről ismert, hogy mindkettő hihetetlen jótékony hatással van az egészségre. Bár vannak mellékhatások, íme, a kávé egészségügyi előnyei:

A kávé javítja a memóriát
A hosszú távú memóriánk egy hihetetlenül összetett adatközpont, és rendszeres karbantartást igényel az egészség megőrzése érdekében. A koffein kognitív fokozóként ismert, ami azt jelenti, hogy befolyásolhatja az agyi aktivitást és pozitívan befolyásolhatja a hosszú távú memóriát. A reggeli kávé elfogyasztása után jobban odafigyelhetünk és fogékonyabbak leszünk, így a kávé az ideális ital a fontos találkozók és előadások előtt.

A kávé legyőzi a betegségeket
Tanulmányok kimutatták, hogy azok, akik rendszeresen isznak kávét, kisebb eséllyel kapnak el valamilyen betegséget, mint azok, akik nem.

A kávé karcsúsít
Mivel a koffein stimuláns, reggel beindítja az anyagcserét, és segít a zsírégetésben. A koffein étvágycsökkentő is, így minél több kávét iszol, annál kevésbé vágysz más ételekre. Ez jó lehet azoknak, akiknek segítségre van szükségük az étvágy szabályozásában, és rossz azok számára, akiknek segítségre van szükségük a megfelelő táplálkozáshoz.

A kávé javítja az emésztést
Mind a kávé egészségügyi előnyei, mind az eszpresszó egészségügyi előnyei a gyulladáscsökkentő kategóriába tartoznak, mivel mind a kávé, mind az eszpresszó csökkenti a gyulladást. Ahogy a CBD gyulladáscsökkentőként hat a szervezetedre, úgy a kávé is. Ez azt jelenti, hogy a kávé javítja az emésztést, a véráramlást és csökkenti a gyulladásos fájdalmat. A CBD-vel párosítva a kávé és a CBD energiaforrásként való fogyasztása hatalmas, messzemenő hatást gyakorolhat a szervezetre!

A kávé fiatalos megjelenést biztosít
Kimutatták, hogy a kávé csökkenti a depressziót, a májbetegségeket és fokozza az anyagcserét, amelyek mindannyian képesek fiatalnak maradni! Kezdje a napját egy csésze legjobb kávéval, hogy energiát szerezzen. Ha természetes öregedésgátló szert keres, a kávé egészségre gyakorolt ​​jótékony hatásai messzemenőek, és talán az is, amit keres!

A kávé mellékhatásai
A kávé minden egészségügyi előnye ellenére az eszpresszónak van néhány mellékhatása. Minél több kávét iszunk, annál kevésbé hat a szervezetünkre. Lehetséges, hogy koffeinfüggőség alakul ki, és fontolóra kell venni annak csökkentését, mivel a kávé gyakori mellékhatása a megnövekedett koffeinfüggőség.

A hosszú távú kávéfogyasztás fokozott hangulati instabilitást, természetes energiahiányt és addiktív vágyat is okozhat. Nem természetes, hogy naponta elárasztják az agyat stimulánsokkal – az emberek soha nem éltek így. A CBD-ből, a napfényből és a gyümölcsökből származó természetes energia hosszú távon sokkal egészségesebb a szervezet számára, de ez nem jelenti azt, hogy a kávénak és az eszpresszónak ne lenne helye! Bármi, amit csak mértékkel használunk, jótékony hatású lehet, ha a szervezet szükségleteinek megfelelően alkalmazzuk, megfelelő étrenddel és testmozgással, valamint megfelelő alvással. Ennek ellenére beszéljünk arról, hogyan ad energiát a CBD.

Hogyan adhat energiát a CBD?

A szervezetedben van egy endokannabinoid rendszer vagy röviden ECS. Az ECS felelős a szervezet szinte minden más rendszerének szabályozásáért, beleértve a hangulatot, az energiát és az alvást. Gyakran, ha valaki küzd a megfelelő energiaszinttel, az a vitaminhiányra vagy az alváshiányra vezethető vissza. Mivel már tudjuk, hogy a CBD hogyan hat az endokannabinoid rendszerre, logikus, hogy a CBD növekedése több energiát és összpontosítást eredményezhet, mivel a CBD képes kiegyensúlyozni a hangulatot és elősegíti a pihentető alvást. Segíthet abban is, hogyan ellazuljon , és természetes stressz- és szorongáscsillapítást nyújtson.

A CBD, más néven kannabidiol ismert, hogy fokozott fehérjeszintézist és expressziót eredményez az agy azon területein, amelyek felelősek az ébrenlétért. Olyan, mintha a CBD megkenné az agyad fogaskerekeit, hogy simább, kiegyensúlyozottabb energia- és kognitív növekedést tegyen lehetővé. Idővel, ahogy folytatja a CBD szedését, ezek a területek megtanulják, hogyan működjenek jobban önállóan, anélkül, hogy kávéra, eszpresszóra vagy CBD-re lenne szükségük!

Mi a jobb, a kávé vagy a CBD?

Annak megvitatásához, hogy a CBD vagy a kávé jobb-e energiaforrásként, beszéljünk konkrétan a koffeinről. Míg a koffein azonnali stimuláns és azonnali módja az energiaszint növelésének, a koffein befolyásolja az esti alvást. A koffeinnel kapcsolatos egyik legfontosabb szabály, hogy soha ne fogyassz koffeint az elalvás előtti 10 órán belül.

A koffein lefekvés előtti fogyasztása az immunrendszer gyengüléséhez, a nemi vágy csökkenéséhez és súlygyarapodáshoz vezet. Nem is beszélve a súlyos alváshiánnyal járó kockázatokról, beleértve a depressziót, a szorongást, a stresszt, a fájdalmat, valamint a gépjárművek és gépek üzemeltetésével kapcsolatos veszélyeket. Ha a CBD-t energiaszerzés céljából szedjük, a CBD-hez nem társulnak mellékhatások, vagyis reggel, délután vagy este is bevehetjük a CBD-t, mivel a CBD hatásai az adag nagyságától függően változnak.

Mi a megfelelő CBD-adagolás energiaforrásként?

Általánosságban elmondható, hogy a CBD alacsony dózisban élénkítő, energiaadóként működik, nagyobb dózisok esetén pedig pihentető, nyugtató hatása van. Ha le szeretnéd cserélni a reggeli kávét CBD-vel, próbálj meg 5-20 mg CBD-t bevenni, és nézd meg, hogyan befolyásolja az energiaszinted. Ha nem érzed, növeld az adagot. Ha túl ellazultnak érzed magad, próbáld csökkenteni az adagot.

A CBD nem egy univerzális alternatív gyógymód, ehhez hozzá kell szokni. Ez azt jelenti, hogy ha CBD naplót vezetsz, és a napi bevitelét nyomon követed a tapasztalt hatásokról, sokkal könnyebben megtudhatod, hogy a CBD hogyan hat a szervezetedre , és hogy lehetséges-e a kávé helyett CBD-re váltani.

Forrás: https://usamedicalshop.com/does-cbd-give-you-energy/